people will judge you in every country

Fan vilken go dag det varit idag, hunnit med att fixa lite i mitt "gamla" rum, städat ur garderoben, rensat kläder, fått i ordning på mitt fula, stora, äcklig, ner klottrade skrivbord. så det mest är klart för flytt nu! inte många nätter kvar i mitt fula rum, haha ne vad negativt. men det ska bli så skönt! Annars har dagen varit bra, och om folk bara kunde lära sig att höra av sig imellan åt så skulle dagen varit ännu bättre! men det tar jag hand om efter en dusch! har även hunnit plugga lite, men det va inte mycket, läste mest bara igenom mina papper, får köra hårdplugg i morgon ist :( Men nu ska jag ta en dusch, för känner mig så äääcklig, och datan ska av i tid idag, för jag ska soooooooova som en stock!
men nu ska jag dra, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0