när jag äntligen fått ett leende är det alltid någon som gör allt för att ta bort det

behöver någon som talar om hur mycket han älskar mig när inte du gör det längre..
på tisdag är det 1år sen, då ska jag va stark jag måste va stark..
kan egentligen inte tänka att jag har levt utan dig i ett år snart nu, det har varit ett jobbigt år och det kommer bli fler jobbiga år.
även om du inte vill bry dig, så är du den jag bryr mig mest om. den jag tänker på mest, den jag gråtar för om nätterna.
men jag måste va stark. har gett upp mer gånger än jag kämpat detta året. ingen kommer vinna på det här, kärlek är inget spel.
då jag inte fatta vad som hände, har jag inte gett upp hoppet. hoppet om att en dag kommer du tillbaka till mig.
det va kärlek för mig, första gången jag såg dig. visste direkt att det va dig jag skulle ha. att du skulle bli min, ingen annans.
visst jag är säkert ingenting för dig, säkert att du inte ens bryr dig om mig. men du är allt för mig, och jag bryr mig om ditt bästa mer än mitt.
det va inte såhär vi sa att det skulle bli, det va inte såhär vi ville att det skulle bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0