it's my time too stay

hatar min syster
jag- du får spotta när jag borstat färdigt
hon skrattar och spottar det i mitt ansikte, härligt!! inte allt alltså, men hon typ blåste eller vad man ska säga och då kom typ hälften med ut. det va riktigt mysigt faktiskt. nej men nu ska jag dö över att jag är ensam, emma kom hem livet är inte kul utan dig
så tomt det skulle vara utan dig, kan inte tänka mig att kunna leva ett sånt här tomt och tråkigt liv. jag säger det, utan dig vore jag ingenting. världen bästa lillasyster
jag vore så borttappad, i love you more then wird can say
du är den bästa på hela planeten, du kommer bli en så otroligt bra människa
och jag kommer vara så stolt att alltid få kalla dig lillasyster
vi kan bråka, vi kan hata varandra. men bara döden skiljer oss åt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0