i have a million questions, and it's all about us

HALLOJ!
Hur gött är inte vädret idag då eller? Älskar det! Vet ine ens varöfr jag sitter här, men facebook ropade för högt! Nej, men ska snart äta och sen gå ut!
Imorgon börjar skolan igen och jag börjar denna korta veckan med nationella i matte. Och lite tur va det ju att jag gick till datan, för läste nu, på min klasskompis blogg, att vi har religonsprov på tordsag! Gaah, hade jag helt glömt bort? Men nu vet inte vad jag blandannat kommer hålla på med dom sista dagarna nu. Snart sommarlov! Kan inget annat än att älska livet!
Nu ska jag dra mig ut, hoppas er dag blir minst lika bra som min, pussar från kungeeen!


Kommentarer
EMMAS!

sv: nice :D jo samma här :) blir glad när det är typ sommar ute ju ^^

2012-05-01 @ 17:35:21
URL: http://eemma.se
EMMAS!

sv: nice :D jo samma här :) blir glad när det är typ sommar ute ju ^^

2012-05-01 @ 17:35:21
URL: http://eemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0