this time I'm gonna fight

Snart skrivit 9 långa fucking sidor om mig själv och mitt liv, haha? Sen är det bara till att leta massa bilder på när jag va liten, mina syskon osv.. Den där jädra "boken om mig" drar ju fan upp hela mitt liv, okej det är mening men ooooooooorka? har iaf skrivit klart snart och det är göööött, för min hand orkar inte mer. efter det ska jag bara längta efter sommarlovet som är nära nu, sena kvällar, sola, bada, vänner, göteborg, ALLLLLLT! och här är filmen jag snacka om igår https://www.facebook.com/photo.php?v=10150759465119489 hahahahh, vi har nog en till sån fast den är inte klar, men vi får se!
men nu måste jag fortsätta skriva, ha det puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0