om du saknar mig kom då ihåg att jag lämnade inte dig, du lämnade mig

Känner att jag är sämst på att blogga. Men har iprincip inget att skriva om på vardagarna. Gör ju samma sak vajre dag. Skolan, läxor, duscha och sova, typ. Mycket mer än så hinner man inte med om man har läxor att göra. Suttit enda sen jag komer hem till typ 5 med bara läxor och jag är fortfarande inte klar.
Men iaf, imorgon är jag antingen i fkp beroende på om min bror behöver sitt kort. Kommer endå inte skriva något imorgon typ, vilket jag än gör.
Men ska äta snart och fortsätta med mina läxor. Puss!


Kommentarer
Sarah

SV: Tack så hemskt mkt, detsamma :D

Allt bra med dig då?

kram!♥

2012-04-12 @ 18:59:34
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0