jag kommer inte behöva dig om jag faller

Fuck skola imorgon. Jag oooorkar inte, lovet har gått för foort! Så nu får man börja ta tag i saker igen, plugga ihjäl sig, oooooooooooosv! Ska även försöka att inte bli avundsjuk när Elin berättar hur gött det va utomlands och inte nog med det, Matilda också :( Ska inte gå bredvid någon av dom, kommer se ut som ett spöke!
Iaf, nyss käkat och ska plugga lite och sova framför en film!
Hoppas fan att det blir fint väder snart och, pallar inte ha det såhär längre, man kan inte va ute(för så fort man går ut fryser man), ingen sol, ser inget vårtecken.. :(
Men nu ska jag plugga lite, och sen mysa med mig själv. Ha det bra, love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0