it's not my business anymore

Halloj!
Ska snart gå och lägga mig, eftersom jag hatar att gå upp på morgonen och behöver soova.
Vill bara tipsa er om att sköta er själva också. Jag säger inte någon, för det är inte riktat mot någon speciell. Men det är knappt någon som nu mera kan sköt sitt eget liv. Alltid måste va och förstöra för andra. Är så sjukt trött på det. Och att världen är påväg åt fel håll! Snälla, sköt erat eget, ni vill inte att man lägger sig i era liv, så lägg då er inte i andras liv.
Det finns ingen som mår bättre utav att alltid ha någon som förstör för en. Har ni problem med varandra, fine, men släpp det. Bråkar man går det ut över så sjukt mycket, inte bara det som bråkat började med. Allting dras in. Och ingenting blir bättre utav det heller. Och all denna skit över internet. Visst hade vi det bra när man inte hade någon data, mobil, ipad och allt det där, vist hade vi? Ville man något så pratade man med varandra face2face, bråkade man tog man det också face2face. Är det två som bråkar, låt det va två. Låt inte hela internet/världen få veta vad det handlar om!
Men med detta sagt ska jag nu dra mig och sova, hoppas ni inte tar åt er personligt, men fattar iaf något om vad jag menar och vad jag vill få fram. Ha en bra helg imorgon, för det jag ska ha, pusssssar!


Kommentarer
Sarah

sv: Det är väl bra med mig, förutom att jag börjar bli förkyld :S

2012-04-12 @ 23:28:08
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0