i feel so high to fly away

Köpte blond hårfärg med hanna förut men eftersom mamma tror jag kommer faila låter hon mig inte färga -.- Haha, ni ska se att jag är blond snart iaf! Efter det blir det rött.
Nyss käkat nu och ska snart slänga i väg ett sms till en finis. Sen läsa ett häfte jag fick som läxa tills imorgon, trodde typ inte jag hade några läxor tills efter lovet. Men nu efter första dagen är jag seriöst dränkt av massa saker som måste göras. Min, elin och fridas högtalare vi skulle göra klart till imorgon, är så kass som det bara går :( näästan alla delar är i sär plockade. Vi ska måla en bild av den, skriva allt vi gjort, felkällor, verktyg osv. Och boken om mig ska vara klar nästa vecka, kill me :( Skulle döda för sommarlov just nu asså!
Men inte länge kvar nu, ungifär 40 dagar kvar i skolan, plus att vi är lediga huuur mycket som helst det sista. Och det är så himla gött. Det va en vecka vi bara gick måndag och tisdag och sen lång ledigt! Man ska inte klaga endå, vi har det bra! Fast känns så overkligt att börja gymmnasiet sen.. Och hoppas så himla mycket på att jag kommer in på mitt förstahandsval, det jag verkligen vill.
Massa onödigt nu, men ha det bra, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0