folk som kan räkna vet att sex inte kommer först

Varit med linnea idag och när hon har ätit kommer hon tillbaka hit sen. Packa massa saker för en riktig myskväll, ihi! men hoppas endå på mycket sömn inatt igen, jag beeeeehöver det! men aa, om någon timma ska jag ringa min fina en stund och må bra.
men nu ska jag få i mig något att äta innan linnea kommer, ta med några bra filmer och försöka ladda ner hipp hipp hora, hon har ju inte sett den? så äääääägig. men nu ska jag dra mig, imorgon blir ytterligare en fin dag för ingen skola på måndag och inte tisdag heller, så gött. och måndag kommer förhoppningsvis äga riktigt fett om det blir som det är planerat. hiih. nu ska jag dra, pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0