even if im break a gonna smile

ngn på G? :) svar: ja,hih!
favorit färg? svar: har ingen, men säger svart och vit, för det går till allt!
oskuld? svar: ja!
vem är din bästa kompis? :) kram! svar: min absolut bästavän är Matilda johansson, guld värd är hon!
Hej stumpan :) Hur går det i skolan? svar: bättre än innan!
Vet du något roligt som kommer hända i sommar? svar: beror ju helt på från person till person, vad man gillar osv, men antar att det kommer hända massa roligt, eller jag vet det kommer gör det!
Ska du ut och resa något i sommar? svar: ja, det ska jag nog!
Har du lust att träffas någon dag ? Kramar Steffy <3 svar: absolut sötan!
Well... Saknar du mig? :) ;) svar: maaaaaaaaaaassor! :(
Vad händer i veckan? Skolan, plugg, längta till helg, och lite sånt!
något span på g ? svar: yes!
någon bra film eller musik att tipsa mig om ? svar: dom bästa filmerna för mig är "jag saknar dig" och "dear john" även "trust" är en mycket bra film, tipsar! musik är väldigt blandat, men "justin bieber - boyfriend är en stor favorit nu!
Kraaaam Micah <3
Vilka är dina bästa vänner? svar: dom som står allra längst upp är helt klart emelie, matilda!
Vad tycker du om Matilda Johansson? svar: hon är världens bästa! inga ord beskriver vad jag tycker om henne, du är det bästa man kan önska sig, och allt du gjort för mig kan aldrig tacka dig för det, love you!!
Vad ska du gå för linje? svar: funderar på vård- och omsorg då barn. och fritid belv borta, för det va för lite som sökt. så det blir nog vård!
Hur många barn vill du ha? svar: 2-3!
Vad tycker du om vinnarlåten på mello? svar: varken kollar eller följer det programet, men har ju hört henne efter och hon duger väl!
Vad ska du göra i sommar? svar: spendera min tid med dom jag älskar om bryr mig om, mina närmaste vänner och min familj! för allt och inget! världens bästa sommar på länge helt enkelt!


Kommentarer
EMMAS!

allt bra?:D

2012-05-01 @ 11:18:26
URL: http://eemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0