en stark person är den som ler åt sina svagheter

är svin trött och har inget att göra så jag gör ytterliggare 10 saker ni nog inte vet om mig, bli inte arga om det blir någon samma som den andra:P
1. är rädd för alla småkryp, svär jag hoppas 10 meter upp i luften sp fort jag ens hör något om det
2. jag hatar folk som säger åt en vad man inte kan, som om dom vet bättre?
3. folk som går på utseendet, kan dra pt helvete
4. jag försöker slut röka :(
5. jag har lätt för att bli kär, men svårt för att lita på någon, vet inte hur det hänger ihop riktigt
6. jag älskar mina vänner över allt annat på hela universum
7. när jag pratar kan jag låta som en, jag vet inte vad. mina meningar kan se ut typ som " det är hons", " det är doms"
8. en minut utan min mobil och jag känner mig handikappad
9. jag har såna problem med att plugga hemma, men i skolan går det hur bra som helst
10. jag får ont i huvudet av att åka bil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0