du får göra som du vill, jag orkar inte mer

Slutade vid två idag, och hade bara två lektioner plus engelska nationella då men. annars vad det fett chill. idag ska jag mysa med mig själv, godis och en bra film. imorgon får vi se om jag drar till gudhem och festar, inte bestämmt och måndagen blir förhoppningsvis bra om inte går snett nu när det är som det är. ska sova riktigt jävla mycket idag och, gått och lagt mig efter 12 hela veckan, behövsligt men sömn nu!
om en stund kommer min "fina" bror hem och får se om jag hittar på något med han
kom på nu när jag satt och skrev att min tangenter blir suddiga, asså dom är hel vita och så, men jag har inte bra syn, ser inte något alls på lite längre avstånd. kanske borde använda min glasögon, hahhah. men nej, det tänker jag inte!
sak samma, nu ska jag sova en stund och tänka. massor! livet suger ibland. aja, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0