att glömma någon du älskat är som att minnas någon du aldrig mött

Tio sanningar om mig själv
1. Jag stammar ibland när jag läser.
2. Jag får panik om jag är ensam en längre tid.
3. Jag måste duscha mitt hår varje dag, hatar när det blir äckligt, euuuuuw.
4. Det värsta som finns för mig är lögner, besvikelser och mobbing.
5. Jag älskar min familj och mina närmaste vänner över allt annat.
6. Killar kan för mig va det absolut bästa som finns och även det värsta som någonsin existerat.
7. Jag hatar skolan och har världens fuckade morgonhumör.
8. Utan min mobil, så dör jag
9. Jag kan inte klara mig utan godis, mååste ha det jämt typ, haha?
10. Jag ska skaffa piercingar, töjningar och tatueringar. Så snart som möjligt, förhoppningsvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0