all I need

Varit i skolan idag, like always.. Och det sög, like always! Sak samma igår kväll gick min mobil sönder och jag höll på att dö. Även om det bara va en halvtimme tills jag fixade en ny, men endå liksom. Märkte också då hur beroende man är av den. Och hur lite, speciellt jag, skulle klara mig utan den. Inga kontakter har jag heller, typ 4 st kanske. Så lite mindre gött. Fick också reda på förut när jag kom hem att linjen jag skulle gå på gymnasiet, har dom tagit bort pga att för lite har sökt dit. Jag menar jag då?! Jag ville ju inte gå någonting annat, och ville gå i skara. Men heee. Fuckmylife just nu.
Nu ska jag läsa lite till skolan som jag inte gjorde igår, pusshej!


Kommentarer
elin

jag hoppas på det bästa, folk vill ju att jag ska ha så många som möjligt emot mig. Bara trött på allt, och tack!<3

2012-04-11 @ 21:26:55
URL: http://elinjs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0